Do You Have A Construction Project We Can Help With?
Zołza na Pająku, czyli o szczerze o życiu z niepełnosprawnością i nie tylko
Poznanianka 2024 to tytuł, który wyróżnia aktywne, kreatywne i przedsiębiorcze mieszkanki Poznania, inspirujące innych do działania. W październiku br. otrzymała go m.in. Magdalena Kiwilsza, absolwentka marketingu internetowego w Collegium Da Vinci i graficzka reklamowa pracująca dla marki odzieżowej. Jest
Ucho igielne społecznej akceptacji: skąd wiemy o potrzebach grupy odbiorców?
W poprzednim wpisie zwrócono uwagę na znaczenie konsultacji pomysłów z grupą docelową innowacji. Dziś chciałbym kontynuować ten temat, przedstawiając kilka praktycznych strategii diagnozowania potrzeb odbiorców. Czym jest „ucho igielne” w kontekście innowacji? Tytuł odnosi się do słów
Czy na pewno wiemy lepiej? Konsultacje pomysłu z grupą docelową
Wśród osób i podmiotów zgłaszających swoje pomysły do inkubatorów innowacji społecznych dominują dwie grupy. Reprezentanci odbiorców pomysłu, proponują rozwiązania, gdyż „na własnej skórze” odczuwają brak lub niedoskonałość istniejącego wsparcia. Najczęściej utrzymują też stały kontakt z innymi przedstawicielami grupy docelowej.
Czy innowator musi być rewolucjonistą? Kilka uwag o postawie innowacyjnej
Innowator to nie rewolucjonista Innowację można zdefiniować jako nowy produkt, usługę, model lub proces, który lepiej zaspokaja potrzeby społeczne niż istniejące rozwiązania. Pamiętajmy, że nie każda zmiana jest rewolucją, a w przypadku innowacji rzadko mamy do czynienia z